Yeni bir turbo kesinlikle parlak bir küçük tasarım ve çoğumuzun dışarı atılan kinetik elektriğinizi kullanacak ve tükenen tekniğin üzerinde serpin içinde ek hava akışı sağlayan bir stildir. Yeni bir turbo, elektrik gücünü, özellikle satış sonrası eklemeyi koymak için genellikle daha kolay, daha küçük bir yaklaşımdır. İlke turbo tekniği, turbo, israf geçidi, blöf valfi (bypass valfi), mevcut gazla ilgili koleksiyonlarla Turbo tamiri birlikte geri verme artı intercooler ile ilgili turbo, tükenmiş sorunuzu içerir ve bu isteğe bağlıdır.
Mevcut Honda'nızın turboşarjı, uzun vadede, tüm itilmiş indüksiyon cihazlarından gelen en etkili olanı olabilir. Turbonun yeni bir Toyota oto elektrik motoru istemesi, içinde çalıştırılabilecek hava akışının sayısını artırsa da, bunların, fikri ne kadar hızlı bir şekilde arkadan ve bir kez daha aktarabileceğinizle tam olarak kötü bir ilişkisi var. Bu spesifik, serpin içindeki bu basit yönleri içeren faydalı kuvveti büyük farkını zayıflatır, bununla birlikte, ek elektrik gücü üretmeniz için gerekli olan iki kamera zamanlaması ve tükenen teknik tasarım ve stiline neden olur.
Turbo alanı, absorpsiyonlu hava akışı kompresörünüzü olabildiğince temiz tutmak için tükenmiş yüksek sıcaklıkta tek bir yalıtkan gibi çalışır. Emme hava akışınızı düzgün tutmak, verilen kuvvette silindirlerinizde ek hava akışı elemanlarının tipini göz önünde bulundurarak elektrik gücünü artırır. Bununla birlikte, düzenlemelerin turbo uygulamasına izin vermeme eğiliminde olduğu ve istihdamdaki yumruk sınırlarının olmadığı en yeni spor türleri için, turbonuz serp elektrik gücü verimliliği konusunda daha iyi hüküm sürer.