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gywudosu
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Microsoft MB-220 認定試験の出題範囲:

トピック 出題範囲
トピック 1
  • 使用するマーケティングページの種類を決定する
  • マーケティングページを作成および管理する
  • テンプレートを使用してマーケティングページを作成する

トピック 2
  • メッセージの検証と公開
  • 必須フィールドの定義
  • メッセージのプレビューとテスト

トピック 3
  • 販売準備の作成と評価
  • 複合条件の作成
  • 条件モデルの設定

トピック 4
  • 明示的および暗黙的なスコアリング条件の作成
  • リードスコアリングモデルの作成と管理
  • 手動または自動でのリードの作成

トピック 5
  • 使用するマーケティングフォームの種類を決定する
  • テンプレートを使用してマーケティングフォームを作成する
  • フォームの要件と制限を決定する

トピック 6
  • ユニオン、除外、または交差ロジックを使用してセグメントを結合します
  • セグメントタイプを決定します

トピック 7
  • サブスクリプションリストの使用シナリオを決定する
  • サブスクリプションリストに基づいてセグメントを作成する

トピック 8
  • 明示的および暗黙的なスコアリング条件を作成する
  • 手動または自動でリードを作成する
  • リードスコアリングモデルを作成および管理する

トピック 9
  • 親の連絡先
  • アカウントを介してリードとリードセグメントを作成および管理します
  • LinkedInコネクタを使用してLinkedInからのリードを同期します

トピック 10
  • 電子メールメッセージに動的コンテンツを追加する
  • マーケティングページをマーケティング電子メールと統合する
  • 電子メールメッセージを公開および管理する

トピック 11
  • Designer、Flow、またはQueryを使用して動的セグメントを構成する
  • 市場セグメントを作成する


>> MB-220日本語版問題解説 <<

Microsoft MB-220試験資料、MB-220受験対策

あなたが就職の面接に行くときにより競争上の優位性を得るために、ますます多くの人々がMB-220認定を取得することを切望しています。彼らは、認定が能力の具現化だと考えています。 MB-220認定を取得することで、より良い仕事を探すことができるとすでに確信しています。ほとんどの人がMB-220試験に合格し、簡単に認定を受けることは非常に難しいことは間違いありません。また、MB-220認定に関する問題に悩まされている場合は、問題を解決して安心させていただきます。

Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant 認定 MB-220 試験問題 (Q27-Q32):

質問 # 27

You are a Dynamics administrator that is setting up Dynamics for Marketing for your organization.
You need to configure Dynamics for Marketing to work with your webinar provider and create a webinar event.
Which four steps should you take, in sequence, to complete your task? (Choose four.) To answer, move the appropriate actions from the list of actions to the answer area and arrange them in the correct order. 正解: 解説:

Explanation

References:
https://docs.microsoft.com/en-gb/dynamics365/customer-engagement/marketing/events-settings
https://docs.microsoft.com/en-gb/dynamics365/customer-engagement/marketing/set-up-webinar
質問 # 28
You are creating a customer journey that sends an email newsletter to a subscription list advertising a limited time offer.
The customer journey start and end dates are May 24 through May 29. The customer journey is configured to send the email, wait one (1) week, then send a follow-up email reminding customers to take advantage of the offer in the newsletter.
Which error should you expect to see in the customer journey designer?

  • A. The Newsletter Email tile will give you an error saying the email is being sent out of date range.
  • B. The Audience tile will give you an error saying the journey cannot proceed due to date misconfiguration.
  • C. The Wait tile will give you an error saying the tile is set to expire after the journey end date.
  • D. The Follow-up Email tie will give you an error saying it cannot be sent outside the specified journey date range.

正解:C
質問 # 29
Your company is interested in gaining additional insight into customer journeys.
You have been tasked with analyzing contacts insights.
From the options presented, which three types of interactions are analyzed in Dynamics 365 for Marketing for contacts and lead? (Choose three.) Each correct answer presents a complete solution.
NOTE: Each correct selection is worth one point.

  • A. Event interactions
  • B. Appointment interactions
  • C. Web interactions
  • D. Telephone interactions
  • E. Survey interactions

正解:A、C、E 解説:
Explanation
References:
https://docs.microsoft.com/en-gb/dynamics365/customer-engagement/marketing/insights#categories
質問 # 30
Note: This question is part of a series of questions that present the same scenario. Which question in the series contains a unique solution that might meet the stated goals. Some question sets might have more than one correct solution, while others might not have a correct solution.
After you answer a question in this section, you will NOT be able to return to it. As a result, these questions will not appear in the review screen.
Your marketing team is asking you questions about how marketing emails can be used for the campaigns they wish to launch.
You need to explain how these types of messages differ from the person-to-person messaging they already use in order to correctly help your marketing team to understand the difference between Traditional Emails and Marketing Emails.
Solution: You tell the team that results as click-thrus, opens and forwards are recorded for Traditional Emails.
Does this meet the goal?

  • A. No
  • B. Yes

正解:A 解説:
Explanation
References:
https://docs.microsoft.com/en-gb/dynamics365/customer-engagement/marketing/prepare-marketing-emails
質問 # 31
Note: This question is part of a series of questions that present the same scenario. Which question in the series contains a unique solution that might meet the stated goals. Some question sets might have more than one correct solution, while others might not have a correct solution.
After you answer a question in this section, you will NOT be able to return to it. As a result, these questions will not appear in the review screen.
You have created a lead scoring model for a marketing effort. The lead scoring model has 3 grades: Cold, Warm and Hot.
After a week you notice that no one has received any scores from your model.
Solution: You add an action tile.
Does this resolve your issue?

  • A. No
  • B. Yes

正解:A 解説:
https://docs.microsoft.com/en-gb/dynamics365/customer-engagement/marketing/set-up-lead- scoring
質問 # 32
...... 進歩を遂げ、MB-220トレーニング資料の証明書を取得することは、当然のことながら、最新の最も正確な知識を指揮する最も専門的な専門家によるものです。それが、Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant試験準備が市場の大部分を占める理由です。それに、MB-220練習教材の利益を待つのではなく、支払い後すぐにダウンロードできるので、今すぐ成功への旅を始めましょう。 MB-220試験資料: https://www.mogiexam.com/MB-220-exam.html